1. خانه
  2. >
  3. تاروت
  4. >
  5. معنی کارت تاروت ملکه چیست؟

معنی کارت تاروت ملکه چیست؟

کارت ملکه در تاروت، نماد ایسیس یا الهه حاصلخیزی، مادر بودن، زنانگی و باروری و عشق است. ملکه خالق زندگی، هنر، عشق، و تجارت است وبرکت وثروت بسیار و هرچه زودتر به هف خود رسیدن است. نمادهای که این کارت را نشان میدهد: لباس تزئین شده با انار، گرز که پادشاهان در مراسم خاص به دست می گیرند، تاجی با دوازده ستاره شش پر، سپری به شکل قلب که علامت زهره روی آن حک شده است و مزرعه گندم است. ملکه همچنین نماینده یک شخصیت مادرسالار است، کسی که ظرفیت زیادی برای مادرشدن و پرورش کودک خود  دارد. او به ما این هدیه را می دهد که بتوانیم خودمان باشیم، خودمان را بدون قید و شرط دوست داشته باشیم .

خلاصه معنای کارت ملکه:

معنای صاف بودن کارت:تجمل، فراوانی، فضل، آسایش، خلاقیت، طبیعت، باروری، و زندگی جدید

معنی وارونه بودن کارت:رکود، انسداد خلاقانه، زیاده روی، کمبود، بارور نشدن، وابستگی به دیگران

معنی کارت ملکه به صورت صاف

وقتی که شما کارت ملکه را به صورت صاف بیرون بکشید، نماد پیشرفت ،موفقیت ،عمل، مادر/ خواهر/ همسر و تکامل است. این کارت به آن معنی است که اگر می خواهید خواسته های شما برآورده شود، صبر داشته باشید و با صبر اجازه دهید همه چی به خوبی رشد و به نتیجه برسد. کارت ملکه شما را تشویق می کند تا با قدرت و شهود زنانه خود ارتباط برقرار کرده و روی خواسته های خوب و پرورش دهنده تمرکز کنیدو می تواند نشان دهنده باروری و بارداری نیز باشد.

 معنی کارت ملکه به صورت  برعکس

وقتی که شما کارت ملکه را به صورت وارونه بیرون بکشید ، نماد عدم تمرکز ،عدم فعالیت، اضطراب ، بلاتکلیفی، و خیانت است. شما با خصوصیات زنانه درون تان ارتباط خوبی ندارید و نتایج منفی آن را خواهید دید. این کارت میتواند به معنی بی اعتماد بنفسی و ضعف شخصیتی هم باشد.

معنای نیت عاشقانه کارت ملکه

معنی عاشقانه کارت ملکه بسیار عالی است. اگر مجرد هستید، با خاستگاران احتمالی خود ملاقات کنید، زیرا این امکان وجود دارد که یکی از آن ها نظرتان را جلب کند. در صورتی که با فردی در رابطه هستید، این کارت نشان میدهد که پیوند شما بهتر و عالی است  و رابطه ی تان پر از عشق متقابل، محبت و احترام بسیار میشود.

نوشتهٔ پیشین
معنای تصویر جادوگر در کارت تاروت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
معنی کارت تاروت شیطان چیست؟

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست