1. خانه
  2. >
  3. تاروت
  4. >
  5. لنورماند
  6. >
  7. معنای تصویر جادوگر در کارت تاروت چیست؟

معنای تصویر جادوگر در کارت تاروت چیست؟

هنگامی که جادوگر در یک کارت ظاهر می شود، به استعدادها، قابلیت ها و منابعی که در اختیار مشتری برای موفقیت است اشاره می کند. پیام این است که به جای تسلیم شدن، از تمام توان خود استفاده کنید، به خصوص زمانی که نیاز به تغییر چیزی وجود دارد.

معانی کارت تاروت جادوگر

کلمات کلیدی جادوگر

تفسیر کارت به صورت صاف: تجلی، تدبیر، قدرت، عمل الهام گرفته شده

تفسیر کارت به صورت برعکس: دستکاری، برنامه ریزی ضعیف، استعدادهای بکر

کارت جادوگر در تاروت نماد قدرت آفرینش مردان از طریق میل و اراده است. جادوگر لباسی از ترکیب رنگی قرمز و سفید بر تن دارد. نمادهای اصلی کارت عبارتند از: بی نهایت زندگی جاودان و ابدیت، یک چوب دستی کوچک، یک میز که جامی روی آن قرار دارد و نشانه دانش و حفاظت (بقا و پایداری) است، یک ستاره پنج پر، عصا و شمشیر.

معنی کارت جادوگر صاف

هنگامی که کارت شعبده باز به صورت صاف برداشته میشود، نماد خلاقیت ، مهارت، اصالت، اعتماد به نفس و چیره دستی است. این کارت به شما امید میدهد تا بتوانید راه حلهای مناسب برای حل مشکلات کاری و رابطه عاشقانه  بدست بیاورید ناگفته نماند که برای رسیدن به این هدف های خود باید تلاش بسیاری کنید. شما باید به قدرت درونی تان اعتماد کنید تا بتوانید موارد مورد نیازتان را پیدا کرده و از نعمت های دنیا بهره مند شوید.

معنی کارت جادوگر برعکس

هنگامی که کارت جادوگر به صورت برعکس برداشته میشود، نماد ضعف اراده، ناامنی، تاخیر، عدم نوآوری و خیالات بیهوده است. برای حل ان باید به دنبال فرصت های طلایی خود باشید و آن ها را از دست ندهید. چشمان تان را باز نگه دارید و با هوشیاری، از افراد غیرقابل اعتماد در زندگی خود دوری کنید. افراد خیانت کار و دو رو (موذی) زندگی تان را کنار بگذارید و منتظر آینده ای درخشان در زندگی خود باشید.

معنی عاشقانه کارت جادوگر

کارت جادوگر  در روابط عاشقانه،نشانگر خبری مثبت و رضایت بخش است. اگر مجرد هستید، یک عشق جدید و حقیقی و عمیق سر راهتان قرار خواهد گرفت. اما اگر در رابطه عاشقانه ای هستید، به این معنی است که زمان آن رسیده تا روابط خود را با شریک عاطفی تان جدی تر کرده و به آن شور و نشاط دهید و در نتیجه انچه که دلتان میخواهد به حقیقت میپیوندد

 

 

 

نوشتهٔ پیشین
معنای تصویر صلیب در کارت تاروت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
معنی کارت تاروت ملکه چیست؟

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست