1. خانه
  2. >
  3. تاروت
  4. >
  5. معنی کارت تاروت شیطان چیست؟

معنی کارت تاروت شیطان چیست؟

کارت شیطان در تاروت نماد جاه طلبی، وسوسه، اعتیاد و افسردگی و همچنین با ترس زندگی کردن است.با دیدن این کارت سعی کنید احتیاط لازم را برای نیت خود انجام دهید.

تفسیر کارت تاروت شیطان:

این کارت شیطان را در خبیث ترین حالت خود نشان میدهد. شیطان علاوه بر نیمی بز و نیمی انسان، بال های خفاش و پنتاگرام معکوس (ستاره پنج پر) روی پیشانی خود دارد.

زن و مرد هر دو شاخ دارند، گویی می خواهند نشان دهند که هر چه زمان بیشتری را با شیطانی یا با شیطان بگذرانند، خوی انسانی آنها کمتر میشود.زنجیر طوری جلوه می‌کند که انگار شیطان آنها را اسیر کرده است. مرد شعله ای در دم دارد در حالی که زن یک کاسه انگور در دم دارد که به ترتیب نمادی از اعتیاد آنها به قدرت و چیزهای ظریف و مممنوعه در زندگی است.زن و مرد در کارت خوشحال بنظر نمیرسند و احساس شرمندگی در آنها پیدا است.

معنی کارت شیطان بصورت صاف:

وقتی که شما کارت شیطان را به صورت صاف بیرون بکشید، شما در زندگی خود احساس گرفتاری، پوچی و عدم تحقق دارید. همچنین به این معنی است که شما وابسته شدید به مادی گرایی و ثروت دارید و مهم نیست که چقدر تلاش می کنید چون نمیتوانید زندگی مجلل و پر زرق و برق را از خود دور کنید.در کل نماد شکست غیرمنتظره، بحث،دعوا، سقوط، خشونت، فاجعه، یک فرد بد اخلاق و تجربیات عجیب و غریب است. کارت شیطان به شما این اخطار را می دهد که به جای خود دار بودن، بهتر است پرشور و بلند پرواز باشید، زیرا خودتان باعث محدود کردن خود هستید.

معنی کارت شیطان بصورت وارونه:

وقتی که شما کارت شیطان را به صورت وارونه بیرون بکشید، نماد آزادی، روشن فکری، غلبه بر نقص ها و طلاق معشوق خود می باشد. شیطان کارت حرکت و رهایی است.فرد به خود آگاهی میرسد و تمام زنجیره‌های ناشی از اعتیاد و ضعف درونی خود را می‌شکند.

 

معنی عاشقانه کارت شیطان

اگر مجرد هستید، این کارت می گوید که شما دوست دارید محبوب باشید، اما شیوه آن را بلد نیستید. همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که شما از رابطه جنسی به عنوان راهکاری برای افزایش صمیمیت استفاده می کنید.

 

نوشتهٔ پیشین
معنی کارت تاروت ملکه چیست؟
نوشتهٔ بعدی
مفهوم گل رز در فال تاروت چیست؟

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست