تصویر اصلی این کارت سگ است، قدیمی ترین حیوانی که توسط انسان ها اهلی شده است. نمادی از ثبات، اطاعت و هوشیاری.و بامعرفتی ،وفاداری و عشق و…. است. اگر این کارت جزوی از کارتهای انتخابی شما است باید بگم که اصلا نگران نباشید این کارت خیلی خوش یوم است . معنی این کارت به شدت با شجاعت و فداکاری مرتبط است. وفاداری سگ ویژگی مثال زدنی اوست. سگ آن را به نمادی از پایداری، کمک و محافظت تبدیل می کند در میان کارشناسان، کارت تاروت سگ یکی از ساده ترین نمادها برای استفاده در نظر گرفته می شود

معنای اصلی آن در روی کارت

وفاداری، دوستی، پیرو، کمک، فداکاری، اطاعت، حمایت، عشق

کارت تاروت سگ به صورت صاف:

این کارت به معنای قابلیت اطمینان، وفاداری، حفاظت، خدمات فداکارانه، فداکاری، از خودگذشتگی، اقدامات با انگیزه عشق، شریک قابل اعتمادی است که می توانید به آن اطمینان کنید. این نشانه ای است که شما یک دوستی واقعی دارید، همیشه می توانید روی حمایت آن حساب کنید. گاهی اوقات سگ لنورماند به شما توصیه می کند که به دوست خود کمک کنید. سگ بو می کشد، ردیابی می کند، چیزی را جستجو می کند، پیدا می کند و آشکار می کند. او از آنچه براش مهم است محافظت می کند، در مورد خطر هشدار می دهد و از خود و کسانی که براش عزیز است محافظت می کند.

کارت تاروت سگ به صورت برعکس:

خواندن این کارت لنورمند نشان می دهد که سگ در زندگی گاز می گیرد. این کارت به ندرت در مورد مشکلات صحبت می کند و به شما درباره مشکلاتی که دارید هشدار میدهد.

 

تفسیر کارت سگ درباره نیت عشق

معنای کارت به صورت صاف : کارت تاروت سگ می گوید که دوستی صمیمانه شما می تواند به عشق تبدیل شود سگ در عرشه به معنای وفاداری، آمادگی برای ایثار در ازدواج و رابطه دائم است.

معنای کارت به صورت برعکس:به کسی خیلی اعتماد کرده اید این کارت نشان میدهد که این اعتماد درست نیست و آن شخص مورد نظر به شما خیانت خواهد کرد.

تفسیر کارت سگ درباره ی نیت امور مالی

معنای کارت به صورت صاف: اگر صادقانه این کار را انجام دهید و با وجدان خود معامله نکنید، تجارت به خوبی پیش خواهد رفت. در ادامه ی توسعه  شرکت، معاملات قابل اعتماد، همکاری متقابل سودمند خواهید داشت. به احتمال زیاد شما به زودی پول دریافت خواهید کرد.

معنای کارت به صورت برعکس: کارت تاروت سگ ممکن است مشکلات تجاری را توصیف کند. اگر به غرایز خود اعتماد کنید و از آن پیروی کنید، می توانید از چنین مشکلاتی خلاص شوید.

تفسیر کارت سگ درباره نیت شغل

معنای کارت به صورت صاف: معنای کارت تاروت سگ در مورد شرکای قابل اعتماد و زیردستان وفادار است. در محل کار، محیطی با ثبات و آرام وجود دارد، همکاران به یکدیگر کمک می کنند. اگر به دنبال کار هستید، به زودی آن را پیدا خواهید کرد. شاید یکی از دوستانتان به شما  کمک کند.

معنای کارت به صورت برعکس: سگ لنورماند نگهبان است، همیشه وقتی غریبه ای در آستانه نزدیک شدن است هشدار می دهد و سگ تاروت خطر و مشکلاتی که ممکن است پیش رو اشته باشید را هشدار می دهد. با خود و دیگران صادق باشید. به دیگران کمک کنید و دوست باشید.

در آخر

سگ ها معمولا نشان دهنده وفاداری هستند. در این مورد، سگ زمانی نماد پاداش ماست که ایمان واقعی را در مسیر خود ابراز کنیم.در کارت تاروت سگ از سقوط ما جلوگیری میکند و مارو از اشتباه دور میکنه.

 

نوشتهٔ پیشین
فال تاروت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
معنای تصویر صلیب در کارت تاروت چیست؟

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست