1. خانه
  2. >
  3. تاروت
  4. >
  5. معنای تصویر صلیب در کارت تاروت چیست؟

معنای تصویر صلیب در کارت تاروت چیست؟

صلیب که برای ادیان مسیحیت است در اینجا به مشکلات هر فرد و نگرانی های آن اشاره میکند.

معنی کارت کراس لنرماند

کارت صلیب به معنای این است که بعد از درد و رنج بسیار میتوان پیروز شد و بر مرگ چیره گرفت. در مسیحیت، صلیب نماد عشق بی پایان، شفقت و بخشش، پاکسازی از گناهان از طریق شهادت و فداکاری برای مردم بوده  است.

معنای اصلی آن در روی کارت

وظیفه، اعتقاد، رنج، بار، عدم تحمل، اصول، تلقین

معنی کارت لنورمنداز صلیب: کارت به صورت صاف

کارت تاروت صلیب بسیار قوی است، و مهم ترین کار را در معنای نیت شما دار.و با درد و رنج همراه است، این آخرین کارت در عرشه است که چرخه را می بندد و در عین حال مسئول آینده است. این کارتی است که به ما می آموزد که چگونه پس از تمام اشتباهات و شکست ها زندگی کنیم، روحیه ی ما را برای قدرت و وفاداری ما را به ارزش ها و مسیر انتخابی را امتحان می کند.

در زندگی روزمره، از برخی وظایف ناخوشایند یا دشوار صحبت می کند که باید انجام شوند. کارت لنورمند موانعی را در مسیر شما ایجاد می کند، چه عاطفی و چه فیزیکی و معنوی. یکی دیگر از معنی صلیب در کارت های تاروت شروع زمان های دشوار است که باید تجربه شود. به طور کلی، کارت نامطلوب است، که از مشکلات بسیار صحبت می کند. سخت خواهد بود، اما با عذاب و رنج پاک خواهد شد.

معنی کارت لنورمنداز صلیب: کارت به صورت برعکس

یک کارت معنی کارت به سمت پایین لنورمنداز خطر بزرگی برای سلامتی و حتی زندگی یک فرد صحبت می کند، یا او از بیرون در خطر است یا تصمیم به خودکشی گرفته است. یک وضعیت ناامید کننده، و این نشانه ی بدتر شدن آن رنج است.

صلیب در نیت عشق

معنی کارت به صورت صاف:کارت تاروت صلیب در عشق به معنای آزمایش احساسات برای قدرت است، فقط روابط بالغ می تواند بر این آزمایش قبول شوند. شما باید بجنگید و از حق خوشبختی خود دفاع کنید.رابطه ای که جو و اختلافات سنگی در آن حاکم است.اما شما سربلند از آن بیرون خواهید امد.

معنی کارت به صورت پایین: معنای دیگر کارت یک رابطهی به پایان رسیده است، هیچ معنایی برای نجات این رابطه وجود ندارد. به خودتان فکر کنید و شکاف را به عنوان رهایی و فرصت های جدید ببینید. آزادی را دریافت خواهید کرد، از تنهایی نترسید. اگر از نظر مالی به شریک زندگی خود وابسته هستید، پس ارزش آن را دارد که یک اتاق ارزان قیمت اجاره کنید و یک کار نیمه وقت در خانه داشته باشید. شما می توانید متواضعانه تر زندگی کنید، اما چیزی ارزشمندتر به دست خواهید آورد و آن آزادی است

صلیب در نیت  مشاغل

معنی کارت به صورت صاف: معنی صلیب در کارت های تاروت برای نیت کار، شرایط شغلی بد، حقوق کم دستمزد و بیکاری است.

معنی کارت به صورت پایین: کارت نشان می دهد که شما در حال گذراندن مسیری از چالش هستید،اما پایان نزدیک نیست.

صلیب هنگام پرسیدن در مورد امور مالی

معنی کارت به صورت صاف: کارت کراس لنرماند از نظر مادی در مورد سقوط طرح ها و پروژه های ناتمام میگوید. شرکا در آخرین لحظه از تجارت خارج می شوند، پولها در حساب میمانند و افزایشی نخواهند داشت. خیلی چیزها راباید از صفر شروع کنید.

معنی کارت به صورت پایین: صلیب همچنین به معنای ضرر مالی است و برای کسی که این کارت را انتخاب کرده تعجبی نخواهد داشت.

 

نوشتهٔ پیشین
معنای تصویر سگ در کارت تاروت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
معنای تصویر جادوگر در کارت تاروت چیست؟

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست